* Welkom bezoeker.

Dit is een discussie forum. Er mag over vanalles gepraat worden. Als je een onderwerp hebt die nog niet aangekaart word, maar wel redelijk populair is, dan maak ik daar graag ruimte voor.

The Webmaster

Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Naval Action  (Read 21553 times)

Offline Ilyria

Naval Action
« on: March 07, 2017, 01:32:53 PM »
Het is een leuk relaxed spel zelfs op de PvP server. Je kan vissen, craften, piraatje spelen, handelen, exploren, en nog meer zaken.
Ik ben aan het handelen. Op het moment niet veel, want ik heb geen geld, maar de vis die ik vang is vrij verhandelbaar in vriendelijke havens.
Mijn bootje gaat erg snel en de piraten in hun grote zware schepen kunnen me niet inhalen. Dat is maar goed ook want als ik een gevecht verlies ben ik de lading en het schip kwijt. Het goedkoopste scheepje is gratis, dus het spel is niet gelijk afgelopen. Ik koop gewoon weer een nieuwe voor 0 goudstukken. Ik vaar de langste afstanden over de oceaan, en die duren 3 uren. Geen enkele piraat komt daar, want er is haast niemand daar. Dus kan ik veilig alt-tabben en even internet surfen. Ik krijg extra betaald en exp. punten voor de afstand. Dat is mooi meegenomen :)


Voor een eenmalig bedrag van 40 eurootjes op Steam. Het spel is nog in Alpha stadium, dus er zal nog wel veel veranderen.



Offline Ilyria

Re: Naval Action
« Reply #1 on: March 09, 2017, 01:02:47 PM »
Hier ben ik beland in een storm op weg om veel winst te maken.
Ik ben een smokkelaar en piraat. Grotere vrijheid bestaat er niet.  8-)

Offline Ilyria

Re: Naval Action
« Reply #2 on: March 15, 2017, 12:07:28 PM »
Ik heb met de winst wat grotere schepen gekocht :)

Tags: naval 
 

Daum

Officiële site