* Welkom bezoeker.

Dit is een discussie forum. Er mag over vanalles gepraat worden. Als je een onderwerp hebt die nog niet aangekaart word, maar wel redelijk populair is, dan maak ik daar graag ruimte voor.

The Webmaster

Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Ik gebruik adblock  (Read 10806 times)

Offline Ilyria

Ik gebruik adblock
« on: July 29, 2016, 02:32:34 PM »
Om deze redenen:
1: Ik kom niet op een website om reclame te zien tenzij ik er speciaal om vraag.
2: Veel reclame spotjes flikkeren en schreeuwen om aandacht. Ik ben geen 18 meer, en heb moeite om iets te lezen als er een wild bewegend reclame spotje naast staat.
3: Op Youtube gooien ze de reclame gewoon over het filmpje heen dat ik wil bekijken.
4: Ik host deze website voor een schijntje en heb meer ruimte dan ik nodig heb. Waarom zou ik het verpesten met troep die ik niet wil laten zien?
5: Ik ben niet dom. Als ik een product wil kopen weet ik de reclame wel te vinden. Ik weet dat reclame weinig informatie geeft, en voordelen zijn altijd zwaar overdreven. Ik kijk liever naar prijs vergelijkingen en product omschrijvingen.
6: Hier is een reclame filmpje die ik in één seconde heb gevonden. Het hoeft me niet opgedrongen te worden, ze hoeven niet aan mijn deur te komen en hoeven mijn internet niet vol te stoppen. Ik vind het wel.
7: Ik weet dat veel Youtubers leven van wat zij laten zien aan ons, maar vaak worden die filmpjes die ze laten zien ook al gesponsord. Ik hoef daar niet ook nog reclame overheen. Zij kunnen ook op Twitch tv gaan streamen. Dan kunnen kijkers individueel beslissen of ze een bijdrage willen leveren.



Tags:
 

Daum

Officiële site