* Welkom bezoeker.

Dit is een discussie forum. Er mag over vanalles gepraat worden. Als je een onderwerp hebt die nog niet aangekaart word, maar wel redelijk populair is, dan maak ik daar graag ruimte voor.

The Webmaster

Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: No Man's Sky  (Read 6217 times)

Offline Ilyria

No Man's Sky
« on: August 11, 2016, 04:04:08 PM »
Ik heb dit spel gekocht als multiplayer, maar dat blijkt niet waar te zijn. Waarom trap ik elke keer weer in die mooie praatjes  [[thumbsdown]]

http://www.ign.com/articles/2016/08/08/no-mans-sky-is-not-a-multiplayer-game-hello-games-founder-says.


Het is 100% een exploreer game. Je bent onderweg naar het midden van het melkweg stelsel en tijdens je reis "grind" je voor materialen om je schip operationeel te houden. Tijdens je reis ontdek je je vanalles van handelaren en planeten tot dieren. Je vecht met piraten, monsters en mechanische monsters terwijl je op weg bent.

Er schijnt nog veel te veranderen, maar ik kan het morgen pas spelen (Vrijdag 12-8)

Eerste update.

"It sounds like a lot of people are unhappy because NMS isn't going to be essentially an MMO-in-Space." Natuurlijk zijn ze boos. Dat lijkt niet alleen maar zo!



Offline Ilyria

Re: No Man's Sky
« Reply #1 on: August 12, 2016, 03:05:59 PM »

Tags:
 

Daum

Officiële site