* Welkom bezoeker.

Dit is een discussie forum. Er mag over vanalles gepraat worden. Als je een onderwerp hebt die nog niet aangekaart word, maar wel redelijk populair is, dan maak ik daar graag ruimte voor.

The Webmaster

Author [EN] [PL] [ES] [PT] [IT] [DE] [FR] [NL] [TR] [SR] [AR] [RU] Topic: Life is strange  (Read 13038 times)

Offline Ilyria

Life is strange
« on: July 11, 2016, 04:26:18 PM »
Een interactief verhaal over een meisje die terug komt in haar geboorte stad. Ze leert dat ze tijd kan manipuleren en tegelijk het leven van haar beste vriendin red, die ze al 5 jaar niet meer gezien heeft.
Het is een ingewikkeld verhaal waarin je gelukkig niet snel met je muis hoeft te zijn en geen snelle reflexen hoeft te hebben. Bereid je wel voor op flinke huilpartijen. Die waarschuwing kwam voor mij te laat.

Er zitten een paar middelmatige puzzels in, waarvoor je logisch moet nadenken. Tijdens dat nadenken geeft de hoofdpersoon telkens hint, dus je komt er wel.
Tijdens het hele spel krijg je keuzes die het spel beïnvloeden en hoe je het speelt. Laat je niet van de wijs brengen. Aan het eind kom je er achter dat er geen goed en kwaad was in het spel. Dat is de enige spoiler die ik geef. Kies jouw eigen uitdaging.

Houd een doos met zakdoeken bij de hand als je speelt.  ;)

Ik betaalde 40 euros voor de hele serie, wat ik achteraf een beetje duur vond voor een mijns inziens te kort verhaal.



 

Daum

Officiële site